Gyakran ismételt kérdések
1. Csak a weblapon található csokrokat tudom megrendelni?
- Amennyiben nem találod az elképzeléseidnek megfelelőt, telefonon is leadhatod a rendelést.
Ebben az esetben a jászberényi üzletünket hívd. Ibolya Virág: 06 57 503 025
2. Hogyan fizethetem ki a megrendelésemet?
- Vagy személyesen virágüzleteinkben, vagy átutalással, de mindenképp a virág kiszállítása előtt. Az átutaláshoz küldünk díjbekérőt. Bankkártyás fizetés még nem lehetséges.
3. Az ország bármely pontjára tudok virágot küldeni?
- Innen a honlapról a rendeléseket csak Jászberény és 30km-es körzetében tudjuk kiszállítani. Ezeket mind magunk készítjük el és magunk is szállítjuk ki. Amennyiben máshová szeretnéd, keresd fel a viragkuldes.hu, vagy a viragavilagba.hu oldalt. Ők megbízható partnereink.
4. Csak házhoz szállítással rendelhetek?
- A virágüzleteinkben is van lehetőség a virágcsokrokat átvenni.
5. Mikor szállítják ki a megrendelésemet?
- Mindenképp igyekszünk abban az időpontban, amit a fizetési folyamat során megadtál. A rendelés összesítésénél megjelenő téglalapba tudod beleírni az időpontot.
6. Mi történik, ha a virág elhervad?
- Ilyen nem szokott előfordulni, de ha mégis, akkor a kézbesítést követő 24 órán belül van lehetőség panaszt tenni és mi orvosolni fogjuk a helyzetet.
7. Nem szeretném, hogy a címzett megtudja, ki küldte neki a virágot. Van erre lehetőség?
- Természetesen. Mi alapból nem áruljuk el, ki a feladó. Az üdvözlőkártyán van lehetőség megadni a feladó kilétét.